måndag, januari 12

plugg plugg plugg

När helgen var så fullspäckad så hanns det inte med något plugg. Så det är det man försöker ta igen nu, stor dugga på onsdag, bara att hålla tummarna att något sätter sig. Kalaset för Johan gick i alla fall bra, det var fullt med folk nästan så man man fick sitta på golvet :) Nu är min lille pojk ett kvarts sekel ojoj.
Efter kalaset åkte jag iväg på fotbollsturnering i Nittorp. Turneringen spelades på ishockey rinken och vi kom faktiskt trea, det var vi nöjda med. Vi spelade med samma lag fast i två olika grupper på grund av att det saknades så många och eftersom att vi gick vidare till slutspelet betydde det i slutändan att vi spelat nio matcher och det känns i kroppen fortfarande. Det var heller inte helt skönt att ramla på en hård is. Väl hemma sedan slappade jag och Johan framför tv:n med en påse jordnötsringar och "Winergummin". I söndags sjöng jag på Carolines lille Leos dop i GA:kyrkan vilken söt liten kille. Igår valsade även vår gran ut, det var en syn vill jag säga.
Nu var det åter skola och nu ska här pluggas, ska bli skönt när onsdagsförmiddagen är ur världen. Skulle ju vara ganska kul att hinna med lite scrapping så snart som möjligt, det var vart ont om tid för det nu det senaste.



Kram på er

2 kommentarer:

  1. Ooops vad barr det blir av en riktig gran, vu har palstgran kanske inte fullt så charmigt men barrfritt :)
    Det är Johanna som tagit fotona på småkillarna visst är hon duktig. Jag har bara gjort dem lite svarvita och så...Nu väntar alla tomtar på att få komma ner i sina lådor får ta mig i kragen till detta :)
    Kram Aase

    SvaraRadera
  2. Åh, scrappa med mig!! :D HURRA! min sista tenat är imorgon å sedan ska jag hinna med lite pyssel har jag tänkt... Stor kram, hoppas vi ses snart!

    SvaraRadera