torsdag, januari 1

Gott Nytt 2009!

Allt har varit bra i jul nästan, träffat massa fina människor, julbakat, spelat spel osv. Izabelle fick vara med om sin första jul. Julklapparna var nog mest goda att tugga på. Men lilla mormor ligger fortfarande på sjukhuset med två brutna armar, en operation är fulländad och imorgon får hon förmodligen operera den andra. Ska upp å hälsa på idag, har inte vart där på ett tag pga förkylning, men nu så är det nog på bättringsvägen om bara hostan försvinner. Så har vi faktiskt Nytt år nu med :) 2009 och det firade jag tillsammans med ett skönt gäng i MIK-stugan, det roliga kvar nu ska dit å städa det sista. Vi hade trerätters, ostbrickor, godis i mängder, chips å ett glatt gäng med raketer och skumpa. Riktigt lyckat får jag lov att säga. Det är trots allt en del planering men det var det värt. Tack alla för att ni gjorde det så trevligt igår Här kommer nu första Kramen 2009

2 kommentarer:

  1. Gott nytt år vill jag bara säga, hoppas det blir av med en träff snart för lite scrapping :)
    Kram Aase

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för den fina fest som vi (fast mest ni) fick ihop... det var riktigt lyckat!!! Lessen att jag inte kunde komma å städa, har dåligt samvete som tusan... men jag har liten present till dig här ;) Kram kram

    SvaraRadera