tisdag, mars 24

en härlig dag

Idag blev det chock när man vaknade av att det var helt vitt ute, men vad gör det när det var så här fint väder sedan. Sålen sken å nästan klarblå himmel men det var minsann lite kallt.


Lunchade även hos Carro å Leo idag som har blivit lite av en tradition, med Soffe å Anna jag har missat de två senaste men idag var jag tillbaka :)
Å leo har blivit så stor till och med tänderna börjar komma, hade mycket trevligt.








Vi försöker vara lika viga som lille Leo :)




Mmmm... vad gott med biffstroganoff:)



Snöstormen imorse!

Letat LIA idag med, aknske fått napp det får vi se imorgon, håller tummarna, sedan är det ju sommarjobb som sökes inte lättast i dessa tider. Fyra veckor vore perfekt att jobba så får jag vara ledig tre i alla fall. Nu väntar ett specialsytt gympass för mig å soffe som vi ska göra själva haha, bastning och sedan tjejmiddag hos Naida då även Kajsa kommer och joinar.

Nu ska jag blunda några minuter innan svetten ska porla.
Kram på er håll tummarna för att våren kommer för att stanna å ingen mer snö nu.

5 kommentarer:

  1. Tar du kort utanför mig Emelie?? ;D

    SvaraRadera
  2. fan vad vi är snygga å viga :)

    SvaraRadera
  3. en bra dag ja! shit, tycker att vi hann med mkt! Soffe

    SvaraRadera
  4. måste tillägga att det verkligen var ett specialsytt gym-pass vi körde :) man kan säga att det innehöll det mesta...Hårt jobb givetvis men även en hel del pauser med tjöt åxå...

    SvaraRadera
  5. bra jobbat girl! sol, snö, mys å träning! vill träffa er snart! KRAM evelina

    SvaraRadera