söndag, mars 1

Vasaloppet

Hade hemma några flickor på lite middag igår, vi hade så trevligt. Det blev lite vin och en lugn utgång på Grand. Är ju fortfarande förkyld så, så fick det bli. Vi hade ganska kul ute, lite segare i morse när man ställt klockan på 7 för att absolut inte missa starten. sedan var det kört att somna om. Så nu är man bra seg. MEN va sugen man blir på att åka Vasaloppet ser så härligt ut. Jag skiter i vad jag skulle få för tid skulle bli så nöjd men att bara ta mig igenom de nio milen iannan repen dras. Vi får se om jag lyckas ta mig i kragen till 2010, lättare sagt än gjort hehe.
Ska nog ta och köpa mig ett par längdskidor i alla fall så får vi se om jag blir sugen när jag väl testar att åka, det var ju minst 6 år sedan sist.

Jag missade min egen match, å de förlorade oturligt med 1-0, bläää!
Femmilen blev inte kul utan härliga Södergren.

Ha det fint nu allihopa kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar