tisdag, mars 17

mästarnas mästare.....

Mästarnas mästare har vart riktigt bra vinnaren blev Per Elofsson, med Malin Moström på en andra plats och så kom Erika Johansson på tredje plats.
Det har vart ett riktigt bra program sånt gillar vi SVT!
Vilket väder det har vart idag annars, har försökt att fixa till ett CV och personligt brev idag att använda då man söker praktikplats. Tog en liten promenix till staden i det underbara vädret. Imorn ett fullspäckat schema å så kommer prinsen hem.
tuudiluuu

1 kommentar:

  1. Hallå hallå :)
    Du ligget i med scrappandet det märker jag tydligt *hihi* Jätefina grejer.. Jag gillar också mästarnas mästare, men någon här hemma såg finalen utan mig! *putt* så jag fick bara veta resultatet, Nu ska jag vila lite, tenta imorgon... Kram kram

    SvaraRadera