söndag, mars 8

vart tog helgen i vägen?

Helgen är för kort, dygnet har för få timmar ja tiden går alldeles för fort. Fredagen kom Johan hem sent och vi segade bara hela kvällen. Efter att jag vart med flcikorna då de hade lite räkfrossa och vi avslutade med Ben & Jerry glass :) MM så gott, men var besviken att det var så mättsamt orkade mindre än vad jag trodde jag hade kapacitet till haha.
Morgonen därpå gällde det att vara på allerten, matchdags på kransmossen. Vi vann med 5-1 och jag fick äran att göra mål denna gång med, det måste vara skorna hah.
Fullspäckad schema var det och scrapmässa i gbg med Johanna som väntade. Det var lika skoj som sist och vi hittade en hel del. Tiden bara sprang iväg och helt plötsligt var klockan sex och mässan stängde.











Lite shopping blev det som sagt och vi lämnade mässan med galda miner :=)
Jag och Johan hälsade på hos mamma Monika kollade lite melodifestival och bara slappade.
Idag fick man en chock av att det snöar igen, kan det inte bara sluta. Vill ha vår!
Blev film och bara hemmamys, men nu har älsklingen åkt igen. Hatar söndagar, särskillt de helgerna han vart hemma. Så fruktansvärt varje gång han ska tillbaka, men man kommer in i vardagen snabbt. Längtar redan till den 18:e eller 19:e då han kommer hem igen, bara att stå ut.

Får se vad jag hittar på för kvällen, film kanske å lite plugg man vet aldrig. Soffe och Cattis är just nu i Egypten åkte tidigt imorse och jag är inte alls avundsjuk :)
Hoppas ni får en supervecka å Naida å Mia som åker på tisdag får man också önska en skön semester. Anna har sin sista dag imorgon innan hon anländer till Sverige efter drygt tre veckor i Thailand. När är det min tur?
Har även fått en utmaning den ska jag ta mig ann, men jag har inte fått någon riktig ordning på bloggen så måste bli lite mer vän med den. Johanna du får hjälpa mig :)

Måste avsluta detta inlägg med några bilder från mammas födelsedag förra helgen!

Glada miner haha!
Ha en mysig söndagskväll nu allihop Kram














1 kommentar:

  1. Tack för en riktigt trevlig dag!! Jag har alltid lika roligt när jag e med dig! BÄSTA mässkompisen ;) Du vet att jag hjälper mig med vad du vill! Kram på dig

    SvaraRadera