söndag, mars 15

Nej, jag missade inte melodifestivalen igår

Tycker att det i år var en lite märklig melodifestival, jag som brukar följa detta slaviskt gjorde inte det alls i år. Det känns som att det ska finnas en Bengtzing-låt varje gång i min melodifestival. Nu har hon dock en bulle i ugnen så säkert skönt att ligga lite lågt ett tag.
Visste inte alls vem jag höll på igår, det var lite skit samma tyckte jag. Men som resultatet blev så tror jag att det kan gå bra för Sverige i maj. Men vi får se.
Malena Ernman gjorde i alla fall bra ifrån sig igår tycker jag.
http://www.youtube.com/watch?v=swPY8P1VGzM
Just nu tittar jag lite på Sanningens ögonblick eller jag sappar mellan alla program inget vettigt på Tv ju. Varför ställer man upp i ett sådant program?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar