lördag, mars 28

härliga minnen i bilder

häromdagen köpte jag köttfärssås på burk å det får mig verkligen att tänka på i somras när vi bilade till fotbolls-EM och bodde i husvagn. I denna husvagnen tillagades diverse burkmat för att slippa äta samma sak i öltältet varje dag det räckte med en gång. Det spelades även en hel del monopol mellan matcherna och förloraren var den som fick laga maten så det blev allt som oftast JAG.
Så egentligen borde man tillaga detta idag då Sverige har match :P Det är minnen man har med sig för livet, alla som är fotbolls-lovers borde någongång uppleva ett VM eller EM eller kvalmatch för shit vilken stämning det är. Vi började med att åka till köpenhamn över dagen därefetr blev det mersmak å det var ju bara att planera in EM i somras. Shit vilken stämning, vi lyckades ändå inte få biljetter men det var det fler som inte hade så vi klarade oss fint ändå. Så önskar Sverige all lycka ikväll.



Önskar även mig själv å mitt lag lycka till vi ska spela match 15:00 på broplan mot de bruna bönorna. Laddar nu upp med reprisen på så ska det låta, tyckte inte det var några roliga artister så lär byta uppladningsmetod till Grey´s i stället.
Fick även samtal från Johan, han kommer å hälsar på två timmar sedan för att vidare dra till Helsingborg å sitt träningsläger jippie.... glatt överraskad.
Glöm heller inte earth hour!
Ta hand om er puss










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar