fredag, mars 27

tgif

Wohooo, det är fredag :) Ja det är faktiskt sant veckorna går så här fort. denna veckan har vart bra för jag har fått min praktikplats vilket gjort att en klump från magen släppts, nu ska bara nästa period fixas, men tar nog ett litet break från att leta just nu. igår var jag på tentafest hos Johanna hade mycket trevligt. det var jag och tessan som var utbölingar sedan gick nog alla i johannas klass, det var fullt ös och kvällen avslutades på XoY. Egentligen ett ställe som jag bojkottar men en torsdag finns inte mycket att välja på. Tror att de kan ha ändrat sig mer till min smak, hyllan var bättre än någonsin med detta menar jag att musiken blivit roligare.
Hade två nattgäster här, Sofie P från klassen å en vän till henne. Vi åt en härlig frulle med, juice, youghurt, frallor m.m. :) Nu ska jag antingen kolla en film eller lite grey´s hihi. Denna dagen lär inte bli svår att slå hål på.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar