söndag, mars 15

Ytterligare vecka har flugit förbi

Jaadå, att göra slut på en dag/ helg eller vecka är ju inga problem. Igår scrapping med Johanna, idag försökte jag plugga men det finns ju så mycket annat som är så roligare. Till och med städning brukar ofta vinna ett tag i alla fall.
Hälsade i alla fall på hos Izabelle mitt lilla gudbarn som jag även är faster till :) Moster låter dock mycket snällare, men jag är en jättesnäll faster haha
Sedan åkte, jag mamma och pappa för att hälsa på mormor, henne tog vi med på en liten åktur ner till entren, där vi hade en liten picnic.
Fick även mat från mamma så jag slapp laga så gött, å så var det fisk också inget jag äter särskillt ofta.
Nu bör jag plugga som sagt men vi får se, imorgon lär jag väl ligga begravd bland alla papper ska försöka ta det hela med ro. Får välkomna soffe å cattis hem från värmen och Egypten också.


Några kort har hunnits med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar