lördag, mars 14

Lördagskväll!!!

Helg!!!
Försökte plugga lite imorse, men det var lönlöst kunde verkligen inte koncentrera mig när jag visste att jag skulle till Johanna för att scrappa.
Först hade jag lite ärenden på stan, älskar 15 minuters parkeringen då går ärendena fort för jag är alltid livrädd att få p-bot, inte vad min ekonomi skulle vilja ha.
Skulle lämna tillbaka en present som jag fått av johan, en nyproduktion av en kobratelefon, kände att jag kunde använda de pengarna till en ny mobil som verkligen behöver införskaffas. Johan hade köpt den på Åhléns i gbg och frågat om det gick att byta här och det skulle gå alldeles utmärkt. Jag gick för att lämna tillbaka den, inte då de hade tydligen inte samma sortiment. Så nee det gick absolut inte för sig, fast att samma företag sagt det i gbg. hennes svar: ja de brukar säga så!
Aha okej! Kan du hjälpa mig då, neeej!
he ok, blev galen tog min telefon å gick. grrrr***
Får se om det löser sig på ngt sätt.
Nu blir det i alla fall postkodsmiljonären sedan melodifestivalen. Ha det kunnat hänga på Johanna å David till Tessan å Istvan å jag är fortfarande lite i valet till kvalet, men är nog för lat för att promenera nu å taxi finns inga pengar till. Så blir en härlig tv-kväll helt enkelt!
Ha det fint allihopa nu, så kommer lite Lo´s upp imorgon när de blivit fotograferade.

Kramar

1 kommentar:

  1. Tack för igår!! Alltid lika roligt att få scrappa med dig :D Hoppas kvällen blev skön igår, själv e jag fort lite chockad över att marlena tog hem hela melodifestivalen... ;) Kram på dig

    SvaraRadera