onsdag, mars 25

praktik praktik praktik å hv vinst :P

Kollar hockeyn nu å HV kommer att vinna :) gottans!
Har fått praktikplats också om allt klaffar imorn :) mycket smile nu haha hoho HV HV hejja HV bara de ser till att vinna imorn med!
dagen blev lite avhuggen men vad gjorde det, hade engelska sedan skulle vi haft data men läraren var magsjuk så man blev ledig hela efetrmiddagen. Då var det bara att traska hem för att betala räkningar usch va tråkigt det är, blää... hade ju fått min grymmelön på ca: 800kr :)
Sedan var jag faktiskt på gamla jobbet å käkade litte våfflor hihi gott gott!
Sedan var det en lite Lia intervju å jajag får det om det kändes som att det passade, så jag skulle höra av mig i veckan. Å ja jag vill ha det :)
hihi kul dag!
Nu är man hemma från en ganska svettig träning hade lite en mot en övningar å shit vad klen man är då. Nu grämer jag mig mest över att jag glömt att frysa in mina ca: 2.2 kg nötfärs så den blivit gammal skulle vilja chansa på att äta den, men det är nog inte värt det, faaan! massa pengar åt skogen jaja.
Ha det finnemang nu alla glada puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar